25 sierpnia 2025
Oferta pracy spec. ds. rozliczeń-windykacji -monitoringu i kontroli
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. W BIELSKU – BIAŁEJ OGŁASZA NABÓR OFERT PRACY Na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, monitoringu, windykacji i kontroli
Podstawa i warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę, poprzedzona umową o pracę na czas określony do 6 miesięcy
- Praca w wymiarze pełnego etatu
- Praca stacjonarna
- Stanowisko: pracownik będzie zatrudniony w dziale księgowości na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń, monitoringu, windykacji i kontroli
- Zatrudnienie: przewidywane w terminie najszybszym możliwym przez kandydata
- Miejsce zatrudnienia: Bielsko-Biała
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Rozliczanie finansowe, w tym instrumentów finansowych w ramach Funduszu Wspierania Przedsiębiorczości (zwanym dalej FWP),
- Rozliczenia finansowe, projektów finansowanych z środków krajowych i UE,
- Bieżące monitorowanie rozliczeń i spłat, w tym instrumentów finansowych FWP oraz podejmowanie działań monitorujących w tym zakresie wraz z przygotowywaniem informacji dla klientów i konsorcjantów,
- Kontrola rozliczeń pozyskanych środków finansowych,
- Prowadzenie postępowań windykacyjnych, w tym w ramach instrumentów finansowych FWP wraz ze sporządzaniem korespondencji,
- Archiwizowanie dokumentacji.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, bankowość, rachunkowość finanse),
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w tym w zakresie rozliczenia, monitoringu, windykacji oraz kontroli, w tym w zakresie prawidłowo wykorzystanych i rozliczonych środków finansowych przyznanych z środków krajowych i UE,
- Znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
- Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
- Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
- Kreatywność i motywacja do pracy,
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Prawo jazdy,
- Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
- CV kandydata
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia,
- Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
- Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
- Pracę w komfortowych warunkach,
- Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
Procedura rekrutacji:
Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy:
- Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty /aplikacyjne
- Etap drugi: rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem Działu ds. rozliczeń
- Etap trzeci: II rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem Spółki
Składanie ofert pracy:
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko doradcy klienta można przesyłać w formie elektronicznej na adres: e-mail: biuro@arrsa.pl lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Partyzantów 59
43-300 Bielsko – Biała
lub złożyć osobiście na w/w podany adresw sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. ()
w terminie do dnia 31 października 2025 roku.
ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom.
W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.
Bielsko-Biała, 25.08.2025 r.