25 sierpnia 2025

Oferta pracy spec. ds. rozliczeń-windykacji -monitoringu i kontroli

AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. W BIELSKU – BIAŁEJ OGŁASZA NABÓR OFERT PRACY Na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, monitoringu, windykacji i kontroli

https://www.aplikuj.pl/oferta/2953256/specjalisty-ds-rozliczen-monitoringu-windykacji-i-kontroli-umowa-o-prace-agencja-rozwoju-regionalnego-s-a- 

Podstawa i warunki zatrudnienia: 

  • Umowa o pracę, poprzedzona umową o pracę na czas określony do 6 miesięcy 
  • Praca w wymiarze pełnego etatu 
  • Praca stacjonarna 
  • Stanowisko: pracownik będzie zatrudniony w dziale księgowości na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń, monitoringu, windykacji i kontroli
  • Zatrudnienie: przewidywane w terminie najszybszym możliwym przez kandydata  
  • Miejsce zatrudnienia: Bielsko-Biała

Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

  • Rozliczanie finansowe, w tym instrumentów finansowych w ramach Funduszu Wspierania Przedsiębiorczości (zwanym dalej FWP), 
  • Rozliczenia finansowe, projektów finansowanych z środków krajowych i UE,
  • Bieżące monitorowanie rozliczeń i spłat, w tym instrumentów finansowych FWP oraz podejmowanie działań monitorujących w tym zakresie wraz z przygotowywaniem informacji dla klientów i konsorcjantów,
  • Kontrola rozliczeń pozyskanych środków finansowych, 
  • Prowadzenie postępowań windykacyjnych, w tym w ramach instrumentów finansowych FWP wraz ze sporządzaniem korespondencji,
  •  Archiwizowanie dokumentacji.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, bankowość, rachunkowość finanse),
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w tym w zakresie rozliczenia, monitoringu, windykacji oraz kontroli, w tym w zakresie prawidłowo wykorzystanych i rozliczonych środków finansowych przyznanych z środków krajowych i UE, 
  • Znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
  • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
  • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
  • Kreatywność i motywacja do pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • Prawo jazdy,
  • Dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  • List motywacyjny
  • CV kandydata
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia,
  • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
  • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
  • Pracę w komfortowych warunkach,
  • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne. 

Procedura rekrutacji: 

Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy: 

  • Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty /aplikacyjne
  • Etap drugi:           rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem Działu ds. rozliczeń 
  • Etap trzeci:          II rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem Spółki

Składanie ofert pracy: 

Dokumenty aplikacyjne na stanowisko doradcy klienta można przesyłać w formie elektronicznej na adres: e-mail: biuro@arrsa.pl lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

      Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 
      ul. Partyzantów 59
       43-300 Bielsko – Biała

lub złożyć osobiście na w/w podany adresw sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. ()

w terminie do dnia 31 października  2025 roku.

ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom. 

W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.

Bielsko-Biała, 25.08.2025 r.

Zainteresował Cię ten temat? Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.