22 sierpnia 2025
Oferta pracy na stanowisko doradcy klienta
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. W BIELSKU – BIAŁEJ OGŁASZA NABÓR OFERT PRACY NA STANOWISKO – DORADCY KLIENTA
Podstawa i warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę, poprzedzona umową o pracę na czas określony do 6 miesięcy
- Praca w wymiarze pełnego etatu
- Praca stacjonarna
- Stanowisko: Doradca klienta w dziale FWP (Funduszu Wspierania Przedsiębiorczości)
- Zatrudnienie: przewidywane od września lub w terminie najszybszym możliwym przez kandydata
- Miejsce zatrudnienia: Bielsko-Biała
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:
- Sprzedaż instrumentów finansowych oferowanych przez FWP
- Udzielanie informacji i konsultacji osobom zainteresowanym instrumentami finansowymi oferowanymi przez FWP,
- Kompleksowa obsługa wnioskodawców/klientów (w tym obsługa stacjonarna i wsparcie w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej/wniosków) w ramach FWP,
- Weryfikacja wstępna wniosków dotyczących instrumentów finansowych oferowanych przez FWP,
- Obsługa w zakresie zawierania umów instrumentów finansowych w ramach FWP,
- Bieżąca obsługa i monitoring umów instrumentów finansowych w ramach FWP,
- Wstępna weryfikacja rozliczań udzielonych instrumentów finansowych w ramach FWP,
- Prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych związanych z informowaniem
o ofercie FWP w zakresie oferowanych produktów finansowych, - Archiwizowanie dokumentacji,
- Koordynacja i wykonanie działań promocyjno-informacyjnych realizowanych projektów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse, przedsiębiorczość zarządzanie i marketing),
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w instytucjach finansowych, przy bezpośredniej, stacjonarnej obsłudze klientów, w tym w zakresie sprzedaży lub oferowania produktów finansowych z udziałem środków publicznych, w szczególności dla klientów instytucjonalnych;
- Podstawowa znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
- Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
- Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
- Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
- Kreatywność i motywacja do pracy,
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Prawo jazdy,
- Dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny
- CV kandydata
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia,
- Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
- Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
- Pracę w komfortowych warunkach,
- Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
Procedura rekrutacji:
Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy:
- Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty /aplikacyjne
- Etap drugi: rozmowa kwalifikacyjna z dyrektorem Działu FWP
- Etap trzeci: II rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem Spółki
Składanie ofert pracy:
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko doradcy klienta można przesyłać w formie elektronicznej na adres: e-mail: biuro@arrsa.pl lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Partyzantów 59
43-300 Bielsko – Biała
lub złożyć osobiście na w/w podany adresw sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. ()
w terminie do dnia 30 września 2025 roku.
ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom.
W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.
Bielsko-Biała, 22.08.2025 r.