poniedziałek, 14 października 2024

Oferta pracy na stanowiska w Dziale Projektów i Doradztwa do realizacji projektu „HoReCa"

Poszukiwani są kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektów finansowanych ze środków krajowych, w tym w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy(KPO) projekt pn. „HoReCa Dotacje na Inwestycje” oraz projektów finansowanych z Funduszu Europejskiego dla Śląskiego 2021-2027 (FESL).

OFERTA PRACY
Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Bielsku – Białej ul. Cieszyńska 365
Zatrudni pracowników do Działu Projektów i Doradztwa do realizacji projektów krajowych  
 

Poszukiwani są kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektów finansowanych ze środków krajowych, w tym w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy(KPO) projekt pn. „HoReCa Dotacje na Inwestycje” oraz projektów finansowanych  z Funduszu Europejskiego dla Śląskiego 2021-2027 (FESL). 

Oferowane stanowiska pracy w zakresie zadań w projekcie specjalista ds. :

  • Realizacji i rozliczania umów z przedsiębiorcami
  • Zarządzania projektem
  • Organizacji działań i wdrażania projektu
     

1. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”: 

W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami: 

  • kompleksowa opieka  nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
  • prowadzenie monitoringu realizowanych działań  
  • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
  • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
  • opracowywanie  raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
  • kontrola finansowa udzielonych dotacji

Wymagania niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”: 

  • wykształcenie  wyższe
  • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy 
    i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów 
    operacyjnych w tym w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania)
  • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

2. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu FESL 10.20:

W zakresie realizacji i zarządzania projektem FESL 10.20:

  • organizacja działań  zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
  • współpraca z partnerem projektu w zakresie sprawnej organizacji i realizacji zadań
  • prowadzenie monitoringu realizowanych działań  
  • sporządzanie okresowych wniosków sprawozdawczych oraz wniosków o płatność 
  • opracowywanie  raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu

Wymagania niezbędne na stanowiska związane ze stanowiskiem związanym z realizacją projektu FESL 10.20:

  • wykształcenie  wyższe 
  • staż pracy – co najmniej 5 lat na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych i realizacją projektów w tym: planowania działań i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
  • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:

  • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu 
  • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie  hybrydowym tj. w trybie  stacjonarnym i zdalnym/ 
  • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
  • dofinansowanie do opieki medycznej
  • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy 
  • niezbędne narzędzia pracy

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny
  • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat 
  • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

Informacje dotyczące rekrutacji:

Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

  • pierwszy etap:  weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty 
  • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
  • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia


Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba,
kontakt: tel. 33 816 -91-62, e-mail: eszczerba@arrsa.pl

Rekrutacja będzie prowadzona do końca listopada 2024 r.

Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A.
43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45,  Z dopiskiem „Nabór na pracowników ds. realizacji projektów krajowych” lub dokumenty można przesłać elektronicznie mailem na adres e-mail: biuro@arrsa.pl

W załączeniu Klauzula informacyjna RODO

Bielsko-Biała, 14.10.2024 r.

Elżbieta SZCZERBA
Główny specjalista
eszczerba@arrsa.pl 33 816 91 62

Zainteresował Cię ten temat? Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.